top of page
teste-IMG4.png

360 SUPPORT

DISCOVER

OUR SOLUTION

We offer the most complete concept in support services for tax and foreign trade operations, which goes far beyond the standard AMS, supporting end-to-end operational routines .

tax

A Sustentação 360 da Adejo contempla as soluções:

OneSource

TaxOne

 

sustentacao.png

TaxOne for SAP

 

Demais Soluções Fiscais

 

Processos

Customizados

 

Integrações

 

OneSource Dfe, IDT, Governance

 

MasterSAF, DW, GF, Smart

 

Day-to-day management

Management of loads / interfaces

Data Conferences and Reconciliations

Susten.png

Functional and Technical Support of 1st and 2nd level for third party solutions with SLA

Operationalization

We perform Tax, Accounting and / or Comex operational routines.

Monitoring External Factors (Legislation, SoftwareHouse, etc ...)

Monitoring
Upgrades

Update and / or approval of new versions (patches)

Day-to-day management

Management of loads / interfaces

Data Conferences and Reconciliations

Specificity

Support in customizations, integrations, databases, RPA, peripheral systems and other private processes of each company

Atualização  e/ou homologação de novas versões (on-premisse e cloud).

 

Suporte a customizações, integrações, banco de dados, RPA, sistemas periféricos e demais processos particulares de cada empresa.

 

Gestão das cargas/interfaces do(s) ERP(s)

Conferências e Validações das informações fiscais

Conciliação entre ERP e Solução Fiscal

Monitoramento de Fatores Externos (Legislação, ERP, Thomson Reuters, etc...)

 

Assumimos as rotinas operacionais da Solução Fiscal, como geração de relatórios, apurações e obrigações assessórias.

 

Suporte Funcional e Técnico de 1º e 2º nível para soluções Thomson Reuters com SLA.

 

AMS

Realizamos uma auditoria digital e confronto entre obrigações acessórias com o objetivo de antecipar e corrigir possíveis gaps.

 

Auditoria Digital
Diferenciais
Icon1.png
Modular Scope

The scope is formatted according to the client's needs, and can be evolutionary.

Icon5.png
Gestão de KPIs

Dedicated manager to monitor and present the SLA indicators for each contract on a monthly basis.

atendimento-icon.png
Flexible Management

Temos recursos para atendimento  em português, Inglês e Espanhol

Icon2.png
Improvements

We contemplate the systemic and operational improvements in the same contract.

Icon6.png
Trainings

During the term of the contract, we conducted training using Book SLA indicators.

atendimento-icon.png
Flexible Management

Disponibilizamos de forma online e em real time os status dos chamados, SLA e indicadores em nossa plataforma web.

Icon3.png
Franchise Hours

In the franchise model, it is possible to use more 360 features in the same contract.

Icon7.png
Flexibilidade

Realizamos apurações trimestrais do consumo, com transbordo de horas para mês seguinte.

Icon4.png
Cases de Sucesso

There are more than 80 companies satisfied with our 360 support, get to know our success cases.

Alguns Cases:

 
avon.png
gol.png
tumpperware.png
olam-logo.png
via-varejo.png
evoltz.png

WE HAVE MORE SERVICES FOR SAP

766px-WhatsApp.svg.png
Ninecon-flat-hor-clr-rgb.png
TRLogo.png
bottom of page
whats

Preencha o formulário abaixo e entraremos em contato em breve.