top of page
teste-IMG4.png

360 SUPPORT

DISCOVER

OUR SOLUTION

We offer the most complete concept in support services for tax and foreign trade operations, which goes far beyond the standard AMS, supporting end-to-end operational routines .

SAP

A Sustentação 360 da Adejo também possibilita consolidar em um único contrato as soluções da Thomson Reuters e demais softwares de mercado.

Gestão de Incidentes

 

Gestão de Melhorias

 

Gestão

SLA

 

Gestão de Mudanças

 

suporte-sap.png
icon.png
icon.png
icon.png
icon.png
icon.png

Gestão de Conhecimento

 

AMS com SLA

​Níveis 1, 2 e 3

Melhorias evolutivas no mesmo contrato

Aplicação e homologação atualizações no SAP

Capacitações de usuários durante o contrato

Gestor dedicado a monitorar e evoluir o nível de atendimento

Icon1.png
Modular Scope

The scope is formatted according to the client's needs, and can be evolutionary.

atendimento-icon.png
Flexible Management

Temos recursos para atendimento  em português, Inglês e Espanhol

Diferenciais
Icon2.png
Improvements

We contemplate the systemic and operational improvements in the same contract.

Icon3.png
Franchise Hours

In the franchise model, it is possible to use more 360 features in the same contract.

Icon6.png
Trainings

During the term of the contract, we conducted training using Book SLA indicators.

Icon5.png
Gestão de KPIs

Dedicated manager to monitor and present the SLA indicators for each contract on a monthly basis.

Icon4.png
Módulos SAP

There are more than 80 companies satisfied with our 360 support, get to know our success cases.

Icon7.png
Flexibilidade

Realizamos apurações trimestrais do consumo, com transbordo de horas para mês seguinte.

atendimento-icon.png
Flexible Management

Disponibilizamos de forma online e em real time os status dos chamados, SLA e indicadores em nossa plataforma web.

WE HAVE MORE SERVICES FOR SAP

766px-WhatsApp.svg.png
Ninecon-flat-hor-clr-rgb.png
TRLogo.png
bottom of page
whats

Preencha o formulário abaixo e entraremos em contato em breve.