360 SUPPORT
DISCOVER
OUR SOLUTION
We offer the most complete concept in support services for tax and foreign trade operations, which goes far beyond the standard AMS, supporting end-to-end operational routines .
SAP
A Sustentação 360 da Adejo também possibilita consolidar em um único contrato as soluções da Thomson Reuters e demais softwares de mercado.
Gestão de Incidentes
Gestão de Melhorias
Gestão
SLA
Gestão de Mudanças
Gestão de Conhecimento
AMS com SLA
Níveis 1, 2 e 3
Melhorias evolutivas no mesmo contrato
Aplicação e homologação atualizações no SAP
Capacitações de usuários durante o contrato
Gestor dedicado a monitorar e evoluir o nível de atendimento
Modular Scope
The scope is formatted according to the client's needs, and can be evolutionary.
Flexible Management
Temos recursos para atendimento em português, Inglês e Espanhol
Diferenciais
Improvements
We contemplate the systemic and operational improvements in the same contract.
Franchise Hours
In the franchise model, it is possible to use more 360 features in the same contract.
Trainings
During the term of the contract, we conducted training using Book SLA indicators.
Gestão de KPIs
Dedicated manager to monitor and present the SLA indicators for each contract on a monthly basis.
Módulos SAP
There are more than 80 companies satisfied with our 360 support, get to know our success cases.
Flexibilidade
Realizamos apurações trimestrais do consumo, com transbordo de horas para mês seguinte.
Flexible Management
Disponibilizamos de forma online e em real time os status dos chamados, SLA e indicadores em nossa plataforma web.