360 SUPPORT
DISCOVER
OUR SOLUTION
We offer the most complete concept in support services for tax and foreign trade operations, which goes far beyond the standard AMS, supporting end-to-end operational routines .
cOmex
A Sustentação 360 da Adejo contempla as soluções:
Importação
Exportação
Câmbio Importação
Câmbio Exportação
Integrações
Regimes Especiais
Customs
Day-to-day management
Management of loads / interfaces
Data Conferences and Reconciliations
Functional and Technical Support of 1st and 2nd level for third party solutions with SLA
Operationalization
We perform Tax, Accounting and / or Comex operational routines.
Monitoring External Factors (Legislation, SoftwareHouse, etc ...)
Monitoring
Upgrades
Update and / or approval of new versions (patches)
Day-to-day management
Management of loads / interfaces
Data Conferences and Reconciliations
Specificity
Support in customizations, integrations, databases, RPA, peripheral systems and other private processes of each company
Atualização e/ou homologação de novas versões (on-premisse e cloud).
Suporte a customizações, integrações, banco de dados, RPA, sistemas periféricos e demais processos particulares de cada empresa.
Gestão das cargas/interfaces do(s) ERP(s)
Conferências e Validações das informações de Comex.
Monitoramento de Fatores Externos (Legislação, ERP, Thomson Reuters, etc...)
Assumimos as rotinas operacionais da Solução de comércio exterior.
Suporte Funcional e Técnico de 1º e 2º nível para soluções Thomson Reuters com SLA.
AMS
Diferenciais
Modular Scope
The scope is formatted according to the client's needs, and can be evolutionary.
Improvements
We contemplate the systemic and operational improvements in the same contract.
Flexible Management
Temos recursos para atendimento em português, Inglês e Espanhol
Trainings
During the term of the contract, we conducted training using Book SLA indicators.
Gestão de KPIs
Dedicated manager to monitor and present the SLA indicators for each contract on a monthly basis.
Flexible Management
Disponibilizamos de forma online e em real time os status dos chamados, SLA e indicadores em nossa plataforma web.
Franchise Hours
In the franchise model, it is possible to use more 360 features in the same contract.
Flexibilidade
Realizamos apurações trimestrais do consumo, com transbordo de horas para mês seguinte.
Cases de Sucesso
There are more than 80 companies satisfied with our 360 support, get to know our success cases.